Ebben a rovatban találja meg az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvényben meghatározott kötelezően közzéteendő adatokat, a közzétételi listákon szereplő adatok közzétételéhez szükséges közzétételi mintákról szóló 18/2005. (XII.27.) IHM rendeletben előírtaknak megfelelően.
Az oldalt folyamatosan frissítjük!
A közadatkereső a NISZ Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zrt. Közadat programja keretében működik. Az intézmények feladatairól és az adatszolgáltatás módjáról a www.kozadattar.hu oldalon olvashat.
A közzétételi lista gombra kattintva elérheti Aba város közérdekű adatait.
1.1 A közfeladatot ellátó szerv hivatalos neve, székhelye, postai címe, telefon. és telefaxszáma, elektronikus levélcíme, honlapja, ügyfélszolgálatának elérhetőségei
Székhelye:8127 Aba Rákóczi út 12.
Postai címe: 8127 Aba Rákóczi út 12
E-mail cím: onkormanyzat(kukac)aba.hu
Telefon: (22) 430 002
Fax: (22) 593-016
Honlap: www.aba.hu
Képliné Molnár Ildikó polgármester
E-mail cím: polgarmester(kukac)aba.hu
Telefon: 22/430-002
Dézsi Szilvia jegyző
tel.:22/430-002
fax: 22/593-016
jegyzo(kukac)aba.hu
1.2 A közfeladatot ellátó szerv szervezeti felépítése szervezeti egységek megjelölésével, az egyes szervezeti egységek feladatai
1.3 A közfeladatot ellátó szerv vezetőinek és az egyes szervezeti egységek vezetőinek neve, beosztása, elérhetősége (telefon- és telefaxszáma, elektronikus levélcíme
Képliné Molnár Ildikó
Név | Képliné Molnár Ildikó |
Postai cím | 8127, Aba, Rákóczi út 12. |
Telefonszám | + 36 22 430 002 |
Mobil | + 36 30 267 8699 |
Elektronikus levélcím | |
Fogadóóra ideje | Szerdánként |
Fogadóóra helye | 8127, Aba, Rákóczi út 12. |
Bejelentkezés módja | Telefonon, személyesen |
Jegyző
Név |
|
Postai cím | 8127, Aba, Rákóczi út 12. |
Telefonszám | + 36 22 430 002 |
Faxszám | |
Elektronikus levélcím | |
Fogadóóra ideje | Minden szerdán |
Fogadóóra helye | 8127, Aba, Rákóczi út 12. |
Bejelentkezés módja | Telefonon, személyesen |
1.4 A szervezeten belüli illetékes ügyfélkapcsolati vezető neve, elérhetősége (telefon- és telefaxszáma, elektronikus levélcíme) és az ügyfélfogadási rend
1.5. Testületi szerv esetén a testület létszáma, összetétele, tagjainak neve, beosztása, elérhetősége
Polgármester: Képliné Molnár Ildikó
Képviselők:
Buzsik Attiláné
Domján Miklós
Kröszl-Keszthelyi Szabolcs
Mercsek Márk
Nagyné Háden Henrietta
Incze Csaba
Szociális, Oktatási, Kulturális és Társadalmi Kapcsolatok Bizottsága
Elnök: Buzsik Attiláné
Tagok: Domján Miklós
Kröszl-Keszthelyi Szabolcs
Mercsek Márk
Külsős tagok: Bor Istvánné
Major Ágnes
Pajor Nikolett
Pénzügyi, Ügyrendi, Település-fejlesztési és Településrészi Bizottság
Elnök: Kröszl-Keszthelyi Szabolcs
Tagok: Buzsik Attiláné
Domján Miklós
Mercsek Márk
Külsős tagok: Jékli-Ambrus Alexandra
Lajtos József Gábor
Rabi Tibor
1.6. A közfeladatot ellátó szerv irányítása, felügyelete vagy ellenőrzése alatt álló, vagy alárendeltségében működő más közfeladatot ellátó szervek megnevezése, és 1. pontban meghatározott adatai
Abai Polgármesteri Hivatal
Székhely: 8127 Aba Rákóczi u. 12.
KSH statisztikai számjel: 15362797-8411-325-07
Törzskönyvi azonosító szám: 362797
Adószám: 15362797-2-07
Gazdálkodási jogkör: önállóan működő és gazdálkodó költségvetési szerv
Vezető neve: Pusztai Beáta jegyző
E-mail cím: onkormanyzat(kukac)aba.hu
Tel.: +36 22 430-002
Fax.: +36 22 593-016
1.7. A közfeladatot ellátó szerv többségi tulajdonában álló, illetve részvételével működő gazdálkodó szervezet neve, székhelye elérhetősége, tevékenységi köre, képviselőjének neve, a közfeladatot ellátó szerv részesedésének mértéke
1.8. A közfeladatot ellátó szerv által alapított közalapítványok neve, székhelye, elérhetősége, alapító okirata, kezelő szervének tagjai
Ebben a közzétételi egységben nem keletkezett releváns információ.
1.9. A közfeladatot ellátó szerv által alapított költségvetési szerv neve, székhelye, a költségvetési szervet alapító jogszabály megjelölése, illetve az azt alapító határozat, a költségvetési szerv alapító okirata, működési engedélye
Abai Polgármesteri Hivatal
Székhely: 8127 Aba Rákóczi u. 12.
KSH statisztikai számjel: 15362797-8411-325-07
Törzskönyvi azonosító szám: 362797
Adószám: 15362797-2-07
Gazdálkodási jogkör: önállóan működő és gazdálkodó költségvetési szerv
Vezető neve: Pusztai Beáta jegyző
E-mail cím: onkormanyzat(kukac)aba.hu
Tel.: +36 22 430-002
Fax.: +36 22 593-016
Abai_polgarmesteri_hivatal_alapító okirat
1.10. A közfeladatot ellátó szerv által alapított lapok neve, a szerkesztőség és a kiadó neve és címe. valamint a főszerkesztő neve
Ebben a közzétételi egységben nem keletkezett releváns információ.
1.11 A közfeladatot ellátó szerv felettes, illetve felügyeleti szervének, hatósági döntései tekintetében a fellebbezés elbírálására jogosult szervnek, ennek hiányában a közfeladatot ellátó szerv felett törvényességi ellenőrzést gyakorló szervnek az adatai
FEJÉR VÁRMEGYEI KORMÁNYHIVATAL
Cím: 8000 Székesfehérvár Szent István tér 9.
Honlap: www.kormanyhivatal.hu/hu/fejer
Régi honlap: www.fejerkozig.hu
Levelezési cím: 8000 Székesfehérvár Pf. 242.
E-mail: hivatal(kukac)fejer.gov.hu
Telefon: (22) 526-900
Telefax: (22) 526-905
Ügyfélfogadási idő: H-Cs: 8-11.30, 13-15.30, P: 8-11.30
2.1. A közfeladatot ellátó szerv feladatát, hatáskörét és alaptevékenységét meghatározó, a szervre vonatkozó alapvető jogszabályok, közjogi szervezetszabályozó eszközök, valamint a szervezeti és működési szabályzat vagy ügyrend, az adatvédelmi és adatbiztonsági szabályzat hatályos és teljes szövege
Hatáskört, Alaptevékenységet, Feladatot meghatározó jogszabályok:
Magyarország Alaptörvénye
2011. évi CLXXXIX. törvény Magyarország helyi önkormányzatairól
1991. évi XX. törvény a helyi önkormányzatok és szerveik, a köztársasági megbízottak, valamint egyes centrális alárendeltségű szervek feladat és hatásköreiről
2004. évi CXL. törvény a közigazgatási hatósági eljárás és szolgáltatás általános szabályairól
2011. évi CXCV. törvény – az államháztartásról
368/2011. (XII. 31.) Korm. rendelet az államháztartásról szóló törvény végrehajtásáról
4/2013. (I. 11.) Korm. rendelet, az államháztartás számviteléről
A hatósági ügyek intézésének rendjével kapcsolatos adatok
Fejér Megyei Kormányhivatal Székesfehérvári Járási Hivatala
Kormányablak Főosztály
Kormányablak Osztály I.
22/795-313
22/792-312
22/795-311
22/795-310
22/795-267
2.2. Az országos illetékességű szervek, valamint a fővárosi és megyei kormányhivatal esetében a közfeladatot ellátó szerv feladatáról, tevékenységéről szóló tájékoztató magyar és angol nyelven
Ebben a közzétételi egységben nem keletkezett releváns információ.
2.3. A helyi önkormányzat önként vállalt feladatai
Ebben a közzétételi egységben nem keletkezett releváns információ.
2.4. Államigazgatási, önkormányzati, és egyéb hatósági ügyekben ügyfajtánként és eljárástípusonként a hatáskörrel rendelkező szerv megnevezése, hatáskör gyakorlásának átruházása esetén a ténylegesen eljáró szerv megnevezése, illetékességi területe, az ügyintézéshez szükséges dokumentumok, okmányok, eljárási illetékek (igazgatási szolgáltatási díjak) meghatározása, alapvető eljárási szabályok, az eljárást megindító irat benyújtásának módja (helye, ideje), ügyfélfogadás ideje, az ügyintézés határideje (elintézési, fellebbezési határidő), az ügyek intézését segítő útmutatók, az ügymenetre vonatkozó tájékoztatás és az ügyintézéshez használt letölthető formanyomtatványok, az igénybe vehető elektronikus programok elérése, időpontfoglalás, az ügytípusokhoz kapcsolódó jogszabályok jegyzéke, tájékoztatás az ügyfelet megillető jogokról és az ügyfelet terhelő kötelezettségekről
Ebben a közzétételi egységben nem keletkezett releváns információ.
2.5. A közfeladatot ellátó szerv által nyújtott vagy költségvetéséből finanszírozott közszolgáltatások megnevezése, tartalma, a közszolgáltatások igénybevételének rendje, a közszolgáltatásért fizetendő díj mértéke, az abból adott kedvezmények
Ebben a közzétételi egységben nem keletkezett releváns információ.
2.6. A közfeladatot ellátó szerv által fenntartott adatbázisok, illetve nyilvántartások leíró adatai (név, formátum, az adatkezelés célja, jogalapja, időtartama, az érintettek köre, az adatok forrása, kérdőíves adatfelvétel esetén a kitöltendő kérdőív), az adatvédelmi nyilvántartásba bejelentendő nyilvántartásoknak az e törvény szerinti azonosító adatai; a közfeladatot ellátó szerv által – alaptevékenysége keretében – gyűjtött és feldolgozott adatok fajtái, a hozzáférés módja, a másolatkészítés költségei
szálláshely nyilvántartás 2024.09.25.
bejelentés köteles tevékenység és működési engedély nyilvántartás
2.7. A közfeladatot ellátó szerv nyilvános kiadványainak címe, témája, a hozzáférés módja, a kiadvány ingyenessége, illetve a költségtérítés mértéke
Ebben a közzétételi egységben nem keletkezett releváns információ.
2.8. A testületi szerv döntései előkészítésének rendje, az állampolgári közreműködés (véleményezés) módja, eljárási szabályai, a testületi szerv üléseinek helye, ideje, továbbá nyilvánossága, döntései, ülésének jegyzőkönyvei, illetve összefoglalói; a testületi szerv szavazásának adatai, ha ezt jogszabály nem korlátozza
2.9.A törvény alapján közzéteendő jogszabálytervezetek és kapcsolódó dokumentumok; a helyi önkormányzat képviselő-testületének nyilvános ülésére benyújtott előterjesztések a benyújtás időpontjától
2.10. A közfeladatot ellátó szerv által közzétett hirdetmények, közlemények
2.11. A közfeladatot ellátó szerv által kiírt pályázatok szakmai leírása, azok eredményei és indokolásuk
2.12. A közfeladatot ellátó szervnél végzett alaptevékenységgel kapcsolatos vizsgálatok, ellenőrzések nyilvános megállapításai
2.13. A közérdekű adatok megismerésére irányuló igények intézésének rendje, az illetékes szervezeti egység neve, elérhetősége, az információs jogokkal foglalkozó személy neve
2.14. A közfeladatot ellátó szerv tevékenységére vonatkozó, jogszabályon alapuló statisztikai adatgyűjtés eredményei, időbeli változásuk
Ebben a közzétételi egységben nem keletkezett releváns információ.
2.15. A közérdekű adatokkal kapcsolatos kötelező statisztikai adatszolgáltatás adott szervre vonatkozó adatai
Ebben a közzétételi egységben nem keletkezett releváns információ.
2.16. Azon közérdekű adatok hasznosítására irányuló szerződések listája, amelyekben a közfeladatot ellátó szerv az egyik szerződő fél
Ebben a közzétételi egységben nem keletkezett releváns információ.
2.17. A közfeladatot ellátó szerv kezelésében lévő közérdekű adatok felhasználására, hasznosítására vonatkozó általános szerződési feltételek
Ebben a közzétételi egységben nem keletkezett releváns információ.
2.18. A közfeladatot ellátó szervre vonatkozó különös és egyedi közzétételi lista
Ebben a közzétételi egységben nem keletkezett releváns információ.
3.1. A közfeladatot ellátó szerv éves költségvetése, számviteli törvény szerinti beszámolója vagy éves költségvetés beszámolója
3.2. A közfeladatot ellátó szervnél foglalkoztatottak létszámára és személyi juttatásaira vonatkozó összesített adatok, illetve összesítők a vezetők és vezető tisztségviselők illetménye, munkabére és rendszeres juttatásai valamint költségtérítése
3.3. A közfeladatot ellátó szerv által nyújtott, az államháztartásról szóló törvény szerinti költségvetési támogatások kedvezményezettjeinek nevére, a támogatás céljára, összegére, továbbá a támogatási program megvalósítási helyére vonatkozó adatok, kivéve, ha a közzététel előtt a költségvetési támogatást visszavonják vagy arról a kedvezményezett lemond
Ebben a közzétételi egységben nem keletkezett releváns információ.
3.4. Az államháztartás pénzeszközei felhasználásával, az ahhoz tartozó vagyonnal történő gazdálkodással összefüggő, 5 millió forintot elérő értékű árubeszerzés, építési beruházás, szolgáltatás megrendelés, vagyonértékesítés tárgykörű szerződések adatai
Ebben a közzétételi egységben nem keletkezett releváns információ.
3.5. A koncesszióról szóló törvényben meghatározott nyilvános adatok (pályázati kiírások, pályázók adatai, az elbírálásról készített emlékeztetők, pályázat eredménye)
Ebben a közzétételi egységben nem keletkezett releváns információ.
3.6. A közfeladatot ellátó szerv által nem alapfeladatai ellátására (különösen egyesület támogatására, foglalkoztatottak érdek-képviseleti szervei, egyéb szervezetek) fordított, 5 millió forintot meghaladó kifizetések
Ebben a közzétételi egységben nem keletkezett releváns információ.
3.7. Az Európai Unió támogatásával megvalósuló fejlesztések leírása, az azokra vonatkozó szerződések
3.8. Közbeszerzési információk (éves terv, összegzés az ajánlatok elbírálásáról, a megkötött szerződésekről)
A személyszállítási tevékenységről szóló összevont jelentés
A személyszállítási szolgáltatásokról szóló 2012. évi XLI. törvény 5. § (5) bekezdésében foglaltak értelmében azon önkormányzatoknak, akik közigazgatási területükön személyszállítási közszolgáltatási tevékenységet tartanak fent, az előző évi közszolgáltatási tevékenységükről összevont jelentést kell készíteniük a tárgyévet követő év október 31. napjáig.
A 2020. július 22-től hatályos rendelkezés szerint a vasúti és közúti közszolgáltatásról szóló 1370/2007/EK rendelet 7. cikk (1) bekezdésében meghatározottak alapján az önkormányzat felelősségi körébe tartozó személyszállítási közszolgáltatási tevékenységről, a kiválasztott közszolgáltatóról, valamint a közszolgáltatónak biztosított ellentételezésekről az összevont jelentést az önkormányzat a honlapján, a miniszter a Kormány honlapján teszi közzé.
„A jelentést az önkormányzat és a miniszter megküldi a KTI Közlekedéstudományi Intézet részére, amely a jelentéseket saját honlapján közzéteszi.”
Bankszámla adatok
Magánszemélyek kommunális adója beszedési számla:
11736006-15727361-02820000
Gépjárműadó beszedési számla:
11736006-15727361-08970000
Késedelmi pótlék beszedési számla:
11736006-15727361-03780000
Helyi iparűzési adó beszedési számla:
11736006-15727361-03540000
Idegen adó beszedési számla:
11736006-15727361-04400000
Idegenforgalmi adó beszedési számla:
11736006-15727361-03090000
Illeték beszedési számlaszám:
11736006-15727361-03470000
Talajterhelési díj beszedési számla:
11736006-15727361-03920000
Bírság és végrehajtási költség beszedési számla:
11736006-15727361-03610000